Vajas kifli


A kifliket Limara blogjában talált recept alapján készítettem. Ez úton is köszönöm!

Hozzávalók (8 nagy kiflihez):
3 dl tej
1 evőkanál cukor
2 kiskanál só
60 dkg liszt
25 g élesztő
10 dkg vaj

Elkészítés:
1. A hozzávalókból kenyérsütőgéppel 30 perc alatt tésztát dagasztottam.
2. A tésztát egy keverőtálban a kétszeresére kelesztettem.
3. 8 egyforma részre osztottam, és kiflit formáztam belőlük.
4. Újabb 20 percig hagytam kelni őket, ez alatt az idő alatt egy nagyobb fazékban vizet melegítettem, dobtam bele 1 kiskanál cukrot is. Előkésztettem a sütőzacskókat, a tepsit és előmelegítettem a sütőt.
5. A kifliket egyenként a fővő vízbe dobtam pár másodpercig lenyomtam őket a víz alá majd szűrőlapáttal a sütőzacskókba helyeztem. Egy zacskóba 3 kiflit tettem.
6. Kb. 12-15 perc alatt készre sütöttem.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Erdélyi hagymás rostélyos

Pulykahere másképpen!

Párizsi csokis meggyes muffin