Szakácskönyveimről... 1. rész

Indítottam egy másik blogot a könyveim számára, de valahogy nem tetszik, a 2 blog  dolog, úgyhogy ide fogok néha könyvekkel kapcsolatosan is írogatni, a másikat meg törlöm.
Elsősorban szakácskönyvekről...
van egy pár darab, csak sajnos soha nincsenek egy időben egy helyen, van ami itt van velem Kolozsváron, a többi otthon van. Szoktam őket váltogatni, úgyhogy ha utazok a táskámban mindig van 1-2 szakácskönyv. Ez miatt egyszer jól meg is néztek a vonaton, elfelejtettem más olvasnivalót berakni az útra, ezért az éppen nálam levő szakácskönyveket olvasgattam 6 órán keresztül, és a többiek nem értették, hogy mit élvezek benne.
Nagyon szeretem a szakácskönyveket, gyűjtöm is őket, és igen egy szép, érdekes darab letud kötni nem csak 6 órára, hanem sokkal sokkal többre is.


Gergely Éva: Erdélyi ízek
 

Ezt a könyvet teljesen véletlenül fedeztem fel.  Pár éve nézelődtem a könyvesüzlet kirakatában és megláttam, akkor rögtön meg is vettem.
Ez egy igazi szakácskönyv.
Nincsen benne semmi fakszni, érthetően röviden leír minden olyan receptet, ami egy átlagos konyhában elkészül. Ez egy kötelező darab,  főleg kezdő konyhatündéreknek, ezért is vettem meg már majdnem minden barátnőmnek, eddig azt hiszem 8 példányt vásároltam belőle.:) Kaphatnék már kedvezményt is.

Szalay könyvek: 1 millió menü 


Szeretem ezt a könyvet is, lassan 2 éve van meg eddig nem sok mindent készítettem el belőle, kb. 5 receptet próbáltam ki. Ennek csak egyetlen egy oka van, az pedig az, hogy ez a könyv otthon van és ezt nem szoktam utaztatni, mert anyukám is szereti és akkor inkább otthon hagyom neki. Tavaly ebből készítettük el születésnapomra a puncstortát. Finom volt.

Lévai Anikó: A konyha ablakból

Ez igazából nem is az enyém,anyukámnak vettem meg egy budapesti utam alkalmával.
Szép könyv finom ételekkel, szép fotókkal, de mégsem készítettem belőle azt hiszem semmit, jah de igen a Somlói galuskát, egyszer.  Nagyon szeretem nézegetni, de valahogy nem jön az érzés, hogy ezt most azonnal ki akarom próbálni, de ha haza megyek a hétvégén újra a kezembe veszem és lehet, hogy főzök is belőle...
Folytatódik...

Megjegyzések

szepyke üzenete…
Juj, ez nagyon jó, még, még, még!:)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Erdélyi hagymás rostélyos

Pulykahere másképpen!

Párizsi csokis meggyes muffin