Mustáros tekercs!

Egy régi kedvencem... nekem mindig a BigMac jut róla eszembe, végül is abban is ezek a fő ízek (mustár, borjúhús, hagyma). BigMac-et ritkán szoktam enni talán évente 1-2szer, helyette szívesebben készítem ezt a mustáros tekercset.


Hozzávalók( 2 személyre):

4  nagyobb szelet borjúhús (  pl. comb, szegy) szép vékonyan felszeletelve
mustár
savanyú uborka
2 közepes fej vöröshagyma
só,bors
fűszerpaprika
babérlevél
olaj
tejföl
liszt

fehér cérna a tekercsekhez

Elkészítés:
1. A hagymát megpucoljuk és nagyon finomra felaprítjuk, a húst kiklopfoljuk és mindkét oldalát sózzuk-borsozzuk.
2. A hús szeletek egyik oldalát megkenjük mustárral, megszorjuk hagymával és egy kisebb savanyú uborkát teszünk egyik végükre, majd feltekerjük, és fehér cérnával körbe tekerjük a tekercseket.
3. A maradék hagymát olajon megpároljuk, a tűzről levéve fűszerpaprikát szórunk bele,  és hozzáadjuk a babérlevelet.A  hagymára helyezzük a tekercseket, felöntjük vízzel és addig pároljuk amíg a hús megpuhul. Ha szükséges a vizet közben pótoljuk.
4. Ha hús megpuhult kiemeljük a tekercseket egy tányérra, a tejfölt összekavarjuk kevés liszttel és behabarjuk vele a hagymás mártást.
5.A tekercsekről eltávolítjuk a cérnát és visszahelyezzük őket a mártásba.

Én pirított grízzel tálaltam, de szimplán kenyérrel vagy krumplipürével is nagyon talál!

Megjegyzések

Andi üzenete…
Hú ez nagyon guszta. imádom az ilyen husikat, meg is fogom csinálni. Köszi!
Zsazsa üzenete…
Szia!
köszi, és remélem,hogy nektek is fog majd ízleni, én nagyon szeretem!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Erdélyi hagymás rostélyos

Pulykahere másképpen!

Párizsi csokis meggyes muffin