Sonkás-sajtos kifli

Vasárnap este készültek hétfő reggelre... Limara oldalán láttam meg ezt az érdekes kifliformázási stílust, nagyon megtetszett és gyorsan ki is próbáltam, íme az enyémek ilyenek lettek:


Hozzávalók:
50 dkg liszt
2 tk. só
1,5 dl tej
1,5 dl víz
3 ek. olaj
2 dkg élesztő

Töltelék:
sonka és szeletelt sajt

ELkészíés:
1. A tészta hozzávalóiból kenyérsütőgépben  tésztát dagasztattam és duplájára kelesztettem.
2. 8 egyforma részre osztottam, mindeniket lisztezett deszkán kinyújtottam,  az egyik végét öt felé bevagdostam úgy, hogy egy kéz szerű valamit kapjak az öt ujjal.A másik végére rá fektettem a sajtot és a sonkát, majd felcsavartam. A végeit benyomkodtam, hogy ne folyjon ki a töltelék.
3. Sütőpapíros tepsin újra kelesztettem 20 percig,  majd újabb 20 perc alatt  180 fokos gőzös sütőben készre sütöttem őket.

Megjegyzések

szabadfal üzenete…
fincsi lehet
Névtelen üzenete…
sima lerben suttem, virslivel, es igy is nagyon fincsi lett! koszi az otletet.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Erdélyi hagymás rostélyos

Pulykahere másképpen!

Párizsi csokis meggyes muffin